måndag 16 mars 2009

Babykort i grönt

Babykort måste inte alls vara rosa eller ljusblå, tycker jag... Här har jag gjort ett i gröna nyanser. Z-vikningen är så enkel, men effektfull, så jag har använt den nu igen!

Stämpeln på framsidan heter Söt slummer och kommer från Forma. Den lilla textstämpeln nere till höger är från Papermaze.
Kakservetter och små rosor kan man hitta hos House of Inspiration.

Men pappren... de är ur mina gömmor. Det med de små fåren på har jag fått av Camilla.


Utfällt ser kortet ut såhär.


Och baksidan är lite dekorerad, som alltid.
Det här kortet deltar jag med i en monokromatisk utmaning hos Scrappers.

4 kommentarer:

  1. Grönt är skönt och ditt kort är underbart! :D

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mkt fint.Microfon kortet var ju en rolig idè. kram..tyrasmatte

    SvaraRadera
  3. Du gör så vackra vikningar!!

    kram marja

    SvaraRadera
  4. Ursnyggt! Klart det inte måste vara rosa eller ljusblått. Grönt var ju hur fint som helst!

    //Åsa

    SvaraRadera