fredag 7 mars 2014

Alfred har blåbärstunga - en LO

Förra året, i slutet på juli, var vi i Mellansjö och plockade årets första blåbär. Gott, tyckte Alfred! *S* Gillar fotot på honom, han ser så finurlig ut i blicken under den söta blå mössan.

Ibland tycker jag det är så kul med foton i större storlekar men ofta blir jag sittande länge och bara tittar... och funderar på hur jag överhuvudtaget ska få plats med något pynt, när fotot är nästan lika stort som hela cardstocken?! Men, här löste det sej ju, en del dekorationer blev det.

Spännet och den lilla söta charmen med texten Made with love är från ROX Stamps, liksom de blå halvpärlorna, som får symbolisera blåbär.

4 kommentarer:

  1. Men vilket härligt foto!!! Härliga färgval på din superfina layout!!!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Åh for en herlig LO! Kjempekult bilde :) Flotte farger.
    klem Unni

    SvaraRadera
  3. Så glad man blir av detta Lo-kort och härliga färger.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  4. Hej Cornelia!
    Nu äntligen har jag lite tid att kolla in dina nya inlägg:)
    Vilken söt blåbärskille:)) LO:n är såååå fin, du får alltid ihop det så snyggt:))
    Texten har du fått så läckert, me like:))

    Nu hoppar jag vidare till nästa;)
    Kramizar Marie

    SvaraRadera