lördag 5 maj 2012

Tri shutter card till en 70-åring

Ett tri shutter card igen, denna gång till en man som fyller 70. Beställaren, en av mina kollegor på jobbet, ville ha med detta foto på honom.

Just nu gillar jag halvpärlor... jag har dem överallt och tycker att det är så fint! Här finns de med bland blommorna, till exempel.

Utfällt kan kortet stå för sej själv såhär. I mitten använde jag wellpapp som bakgrund, tycker att det blev en fin effekt!

Kortets baksida.

Den personliga stämpeln samt biljettstämplarna och halvpärlorna på detta kort kommer från ROX Stamps.

4 kommentarer:

  1. Jätte fint kort! Bilden på Bengan är jätte fin och du har matchat den jätte bra med alla fina papper och dekorationer.

    SvaraRadera
  2. Rustikt och snyggt killkort. Så härligt att få ett kort med sig själv på =)Tror han kommer bli förvånad,hihi.
    Halvpärlor..........jag älskar det, är nog smått beroende av dem, går inte ett kort utan att halvpärlor/bling är med hos mig =)
    Nu har jag gjort som du sa.....kortet jag håller på med innehåller sverigestämpeln.......och denna gång är det med en prick =))
    Ha en trevlig lördagskväll!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera
  3. Ett till snyggt kort från dej!!!
    Fint med bild på jubilaren, och snyggt med wellpappen.
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  4. vilket dunderfint kort! Ja du har aldrig problem att få till snygga killkort som vissa andra...

    SvaraRadera