söndag 27 november 2011

Dubbel-LO

Jag gillar dubbel-LO-er, men det är inte alltför ofta jag gör någon. Men här är en iallafall!

Den är till och om Alice och bilderna är tagna i Helsingör i somras. Alice shoppade loss och hittade både nya solglasögon och dito skor.


Vänstersidan är ganska sparsamt dekorerad, för att inte säga inte alls dekorerad *S*


På högersidan är det desto mer "jox". Speciellt nöjd är jag med de små emaljerade skorna, nästan exakta kopior av dem som Alice fyndade för 80 danska kronor.


Klicka gärna på bilderna så blir de större!

5 kommentarer:

  1. HIHI HI vilken UNDERBAR bild.. förstår att du ville göra en LO av den :D Läckert med dubbel lo. det har jag inte ens försökt ge mig på.. jag är glad om jag får ihop en enkel lo *ler*
    Super fina blev dom

    SvaraRadera
  2. Så kanonfint! Härlig i både färger och komposition ...

    SvaraRadera
  3. Såå fint med en dubbel LO
    Underbart fin
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Jättefin layout! Snyggt med fokus på lite större foton. Och vimpeln är supersnygg!

    SvaraRadera