fredag 20 maj 2011

Bröllop

Ett kort som skulle vara "platt" för att enkelt kunna skickas över Atlanten till USA, där en svensk har gift sej med en amerikanska.

Har funderat rätt länge på det här kortet, för hur svårt är det inte att göra kort utan blommor och andra dekorationer som sticker ut?!

Jag valde till sist detta väldigt mönstrade papper. Flaggan hittade jag på internet och skrev ut. Några platta hjärtebrads är de enda dekorationerna. Och så stämpeln från Phunnyface.



Insidan. Texten är en gnuggis, som jag tyckte passade bra.



Baksidan, även den med en bit av mönsterpappret och så en bit av stämpelmotivet inuti min "handgjort-av-stämpel".

3 kommentarer:

  1. Tycker inte kortet ser det minsta platt ut, jättefint :)

    SvaraRadera
  2. wow vilket kort du har gjort! Så himla himla fint Cornelia! Läckert med flaggan, stämpelsetet är ju hur sött som helst.
    Vem har gjort bröllopsstämpeln?

    SvaraRadera
  3. aa...nu såg jag att stämpeln var från phunny. Must have

    SvaraRadera