torsdag 1 juli 2010

Otroligt!

Jag vet inte riktigt vad det är som händer just nu... men den här LO-n har jag vunnit en tävling med. Ja, alltså... vunnit! Nu IGEN!!! Jag är helt överväldigad. Såååå kul!!!
Den här gången var det hos en butik som heter Scrap-Perra, som man skulle inspireras av eller lifta en LO. Och det gjorde jag *ler*

Så här lyder juryns motivering:

"Det syns tydligt att skaparen har inspirerats av LOn som skulle liftas, det finns många roliga detaljer att spana in och hela LOn växer ju mer man tittar på den. Den är välarbetat och har mysiga och harmoniska färger".

Om jag är glad?! Gissa!!! *S*

Och igen visar jag ju då en LO som ska bli en födelsedagspresent till Johan, men inte kan jag vänta att blogga om detta till den 20 juli, det förstår ni väl?!!!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tycker precis lika som den fantastiska motivering du fick på din LO.
    Den är jättebra och man får titta länge och väl och bara njuta.

    GRATTIS!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Jättefin layout! Klart du skulle vinna med den :o)

    SvaraRadera