torsdag 29 april 2010

Två snabba!

Fick på eftermiddagen idag en beställning på ett kort som skulle vara klart tills imorgon. Jag vill bara påtala att jag INTE tycker att jag är speciellt snabb när jag skapar, men utifrån skissen till Månadens Utmaning (länk här intill) så blev det detta kort till lilla Vera som fyller 1 år.

Papper: Vivi Gade Bremen
Stämpel: Cajsas Bebis från Forma


Dessutom skulle Albin, som fyller 7 år på måndag, ha ett kort. Eftersom vi hade tänkt oss en sista minuten-resa till Turkiet imorgon bitti, så fortsatte jag att skapa i racer-fart. Killen är intresserad av basket, innebandy och ishockey och genom att sätta bilder på dessa sporter i ett vattenfall, så lyckades jag få med alltihop! Lite stolt över det är jag allt! *S*


Så drar man som vanligt i snöret...


... och fram kommer en grattishälsning. Finns såklart plats på insidan av kortet också, att skriva vem det är ifrån, till exempel!

3 kommentarer:

  1. Det ser ju inte alls ut som snabba kort... Välarbetade å jättefina!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen ditt vattenfallskort. Gjorde själv mitt första häromdagen. Det lär nog bli flera.

    SvaraRadera
  3. Två jättefina kort! Albin-kortet är rolig.

    SvaraRadera