lördag 27 februari 2010

Ett kärlekskort

Ett läckert mönstrat, färgglatt och glittrigt (syns inte på bilden) papper... vad gör man med det?! Jag gjorde ett kärlekskort... *ler*

Papper, blomma och band från Papper & Sånt. Hjärtana och "blommitten" är utstansade ur samma mönstrade papper. Hjärtana satte jag på 3D-kuddar. Stämpeln är min egen.


Ganska snabbt och enkelt... men ni ska veta att jag hade översvämning i mitt pysselrum igårkväll, ett element har gått sönder(!) så jag är glad att jag alls kunnat pyssla idag!

1 kommentar:

  1. Jättefint kort :-)
    Du behöver inte gå med i FB.. för jag kommer att uppdatera bloggen också med det mesta som jag lägger i FB är mest för jag kan lägga kommentarer direkt från mässan med filmer och allt utan att det tar så lång tid att göra det :-)
    Kramis
    Viktoria

    SvaraRadera