torsdag 12 november 2009

Ett undantag...

Jag gör ett undantag. Jag SKA ju inte visa mina LO-er här... eftersom de ska ges bort i födelsedagspresent, men eftersom jag inte har skapat något annat alls på sistone, så kommer mina besökare att tröttna om jag aldrig uppdaterar. Så, därför bjuder jag nu på två LO-er på samma gång.

Den här ovan är gjord efter en skiss till en tävling. Gillade den så mycket att jag ville använda den en gång till...


... och den här gången blev det en färgstarkare variant :-)

Har använt fem(!!!) olika mönstrade papper och dessutom min nyinköpta DYMO-apparat till en del av rubriken. Det ligger 3D-lack på det stora J-et samt texten på tagsen, glitter i blommorna...

Är faktiskt riktigt nöjd med båda! De ska ges till olika barn, så det gör inget att upplägget är lika, tycker jag. Och ärligt talat, som helheter är de ganska olika ändå.


6 kommentarer:

  1. Jättesnygga båda två:).

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Jättesnygga båda två:).

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Vilka kanon LO,s du gjort.Jättefina båda två!
    Hoppas på en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. LO:er hit eller dit spelar ingen roll för mig... jag tittar på korten som den amatör jag är. Och jag gillar dem!! Du kan du!!

    SvaraRadera
  5. Hej Cornelia
    Jag läser en matteutbildning mot min vilja via jobbet men nu när jag tagit de första 7,5 poängen så skall jag sluta. Tar för mycket tid och jag har inte intresset. Denna kursen har iof varit ganska intressant.
    Har inte lagt upp din lo än. Kom på det nu när jag såg de fina du gjort här på din blogg.
    Tack för alla dina kommentarer :-)
    Kram
    Viktoria

    SvaraRadera