onsdag 21 oktober 2009

Forma har släppt nya stämplar!

Det landade ett härligt paket med stämplar i min brevlåda... alla Formas nya roliga! Som den här, till exempel. Kolla in den noga, det är nämligen ALLA hälsningar du kan tänkas behöva, samlade i en och samma stämpel! :-) Kul, eller hur?!
Till det tyckte jag det passade med julgranar, påskkycklingar och presenter. Alla papper finns också hos Forma. Stämpelmotivet har jag monterat med 3D-kuddar för lite djup, men det syns inte på bilden. Jag har fotat med blixt nu ikväll och allt ser platt och blankt ut. Kanhända att jag tar om den imorgon, i dagsljus. Fast som det är nu, med höstmörker och dimma, så vete katten om det blir nåt "dagsljus"??

1 kommentar:

  1. Vad underbart att blanda papper också! Passade verkligen perfekt till den stämpeln. Älskar Formas papper...

    SvaraRadera