tisdag 21 juli 2009

Ännu fler LO-er!

Johans 4-årsfirande.
Hade inget jordgubbspapper (fast jag vet att det finns, åtminstone att beställa från USA, men det hade jag inte tid med!), så jag tog två vykort och satte bakom fotona. I övrigt sparsamt med dekorationer...
... bara en massa utstansade fyror, som fått lite glitter på sej.



"Jag är en vattenskoter" tjoar Johan och brummar omkring i Mellansjön. Titta noga på munnen som kan du nog "höra" hur han låter?!



3D-lack på bokstäverna tycker jag blir fint!



Och så en ganska snabbscrappad LO, där jag i stort sett bara satt bilderna på en fotomatta och monterat alltihop på ett snyggt papper ur mina gömmor. Lite photo-turns och en rolig boll-brad som bokstaven "O"...

1 kommentar:

  1. kul ide att klippa korten i olika form..blev mycket snyggt!! och så en passande basketbrads...har minsann också en sån liggandes nånstans...kanske måste damma av min också...den passade ju så bra till bollbilderna!!

    Tjusigt!

    SvaraRadera