söndag 28 december 2008

KOrt till en KOmpis

Scrapperiet har en skisstävling. Och just nu känns det såklart otroligt kul med tävlingar *S* så jag totar ihop ett KOrt, skickar in och hoppas på mer tur!

Skissen kunde användas för LO eller kort och där jag har satt ett foto på kossan står det på skissen "FOTO/MOTIV" och då tänkte jag att "visst kan man ha ett foto som motiv på ett kort". Tänkt och gjort! Och så här blev det...
På det stora hjärtat har jag satt vit punchinella med stjärnmönster. I övrigt är det bara papper, band och brads, ungefär...

På insidan har jag satt en bit av det mönstrade pappret.
Jag har också använt ett ark med rub-ons (gnuggisar) med en text om Friendship. Det arket har legat här länge, länge och jag har inte haft en aning om vad jag skulle ha det till, men nu kom det till användning!

Även baksidan går i KO-stil. Stämplade en bit av en PennyBlack-kossa i mitten av min "handgjort av..."-stämpel. Det blev riktigt bra, tycker jag själv *S*



2 kommentarer:

  1. Vilket härligt KOrt.... Det blev jättefint!!

    kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Det här kortet tycker jag är superfint...bra jobbat!




    Kram!

    SvaraRadera