onsdag 9 juli 2008

Kort av spillpapper


Min låda med överblivna pappersbitar blir bara mer välfylld för varje dag som går. Idag bestämde jag mej för att göra två kort med bara "skräppapper". Det första blev såhär.

Idén är Carinas.

Det andra kortet av samma spillpapper och den andra delen av (den ganska fult bruna, men som ändå passade jättebra just här) cardstocken blev ett MorsDagskort. Stämpeln är den jag vann i Jezzzas PIF och som landade i brevlådan igår. Riktigt söt tycker jag att den är! Visste inte att det skulle bli just ett MorsDagskort när jag började, men det var det enda lilla ord som fick plats i hörnet *fniss* och motivet passar ju...

Känner mej lite "duktig" som plockat materialet ur lådan och inte börjat på nåt nytt! *ler*

3 kommentarer:

  1. Vilken snygg lösning! Hmm liftvarning.

    Ha det gott

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag har ju knyckt idén själv... ;-)

    SvaraRadera
  3. Snyggt kort du fick till med "min" idé. Kan tala om att jag själv har knyckt den ifrån nå'n eller åtminstone varianten. Jag håller också på och försöker förbruka mina spillpapper men sen jag sorterade in dom i plastfickor så är det lättare eftersom jag ser vad jag har för nå't.

    SvaraRadera